decide what to be and go be it.

Skrivet: 2012-05-27 Klockan: 07:43:00

Har haft en vild bebis i magen här på morgonen. Hela magen har hoppat och fart åt alla håll. Bästa sättet att starta dagen på.



Igår var vi i filipstad och handlade en jäkla massa tyg och sen spenderade vi hela dagen i fridhem. Solade, grillade och bara va.
Jag är så glad att jag har möjligheten att vara ute på landet hur mycket jag vill, och längtar tills vi själva bor så någon dag.





Idag ska vi vara hundvakt åt min låtsasbrors hundvalp, så jag sitter här och väntar på att han ska komma hit med lilla snuttan,
medans jag njuter av morgontimmarna och fågelkvitter. Underbara sommar.

karoline

ja visst är hon gullig :)

Och det var en himla söt liten vovve här bland bilderna också!

2012-06-03 @ 20:59:07
URL: http://www.karolinesvintage.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: