det här med soffor

Skrivet: 2012-09-26 Klockan: 08:00:00
Vi bytte ju ganska nyligen våran stora svarta soffa till ikeas Ektorp. Jag tycker dom är jättefina men inte speciellt mysiga. Nu när hösten kommer med tända ljus, te och myskvällar börjar jag sakna att ha en schäslong där man kan krypa upp, men vill INTE ha en sån där typisk 'hörnsoffa med schäslong' som precis alla har. Så med inspiration från min favoritinredningsblogg har jag kommit på att ikeas KIVIK är himla snygg - stilren och enkel soffa. Lite piff med kuddar osv så blir det supersnyggt och den skulle passa perfekt i nya hemmet.
Nu ska jag bara försöka övertala mannen i huset också, som antagligen är ganska trött på mitt velande med soffor. Lilleman är nog inte svårövertalad iallafall. Han är ju en riktig myskott så han röstar nog på soffa med schäslong, där han och mamma kan ligga och mysa.
 
 
 
 
Man kan bygga ihop den lite som man vill och det är ju toppen. Snyggt att strunta i armstöden, samtidigt som det kanske är skönt att ha.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: