mammas stora kille

Skrivet: 2013-01-15 Klockan: 22:34:00
Helt plötsligt, från en dag till en annan typ, så sitter min älskade unge nästan alldeles själv med bara lite stöd, och små korta stunder helt utan. Vad hände liksom? Nu får vi stoppa tiden ett tag. Det går alldeles för fort. Samtidigt är det ju så himla roligt. Jag har iallafall inte fått ett dugg gjort idag för vi har bara tränat på att sitta. Jag kunde liksom inte sluta fascineras. Världens stoltaste mamma.
 
 
 
Fyfasiken vad jag älskar den här ungen!
 
 
Antar att det snart blir dax att byta till sittdelen på vagnen också. Än sålänge funkar det bra med liggdelen, han är nöjd där i och somnar så fort vi kommer ut i stort sett och sover bra i den, så sålänge han gör det finns det ju ingen anledning att byta. Allt går så fort ändå.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: